|
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG INTERNETOWYCH z dnia 17 grudnia 2007 r. |
Wstęp Regulamin świadczenia
usług internetowych ("Regulamin") określa zasady i warunki
świadczenia usług internetowych przez spółkę P.I. PUNKT Sp. z
o.o. z siedzibą w (45-701) Opolu, ul. Wrocławska 62, wpisaną do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem 0000133174, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział
VIII Gospodarczy KRS ("Spółka"). Regulamin został
wydany zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego. Regulamin publikowany
jest na stronie internetowej Spółki.
Definicje
Wyrażenia użyte w Regulaminie lub w umowach należy
interpretować zgodnie z nadanym poniżej znaczeniem:
Klient - osoba lub
podmiot nie będący "konsumentem" w rozumieniu art. 221
Kodeksu Cywilnego, a w szczególności przedsiębiorca w
rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności
gospodarczej.
Umowa-zamówienie
- zawierana pomiędzy Klientem a Spółką, w formie pisemnej lub
za pośrednictwem strony internetowej Spółki, umowa na
świadczenie Usług Internetowych, określająca między innymi:
wykaz Usług
Internetowych świadczonych Klientowi ("Usługi"),
parametry
Usług Internetowych świadczonych Klientowi ("Parametry"),
wynagrodzenie
roczne Spółki netto należne Spółce z tytułu
świadczenia Usług Internetowych ("Wynagrodzenie" lub
"Cena"),
tryb
płatności ("Tryb Płatności") Wynagrodzenia
określający liczbę miesięcy (1, 3, 6, 12 lub 24) ("Okres
Rozliczeniowy"), co którą płatna jest Płatność Okresowa
("Płatność Okresowa") przypadająca w danym Okresie
Rozliczeniowym,
inne
warunki szczegółowe ("Warunki Szczegółowe").
Usługi
Internetowe - usługi świadczone przez Spółkę, polegające w
szczególności na udostępnieniu Klientowi zasobów
Spółki umożliwiających Klientowi prowadzenie własnego serwisu
www oraz kont poczty elektronicznej. Szczegółowy wykaz usług,
ich parametrów i cen zawarty jest w ofercie publikowanej w
serwisie internetowym Spółki.
Ustawa o Ochronie Danych
Osobowych - ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych
osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm.);
Ilekroć w treści Regulaminu
pojawiają się sformułowania pisane z wielkiej litery, należy je
interpretować zgodnie z definicjami powyżej, lub definicjami
zamieszczonymi w dalszej części Regulaminu.
Przedmiot umowy
Spółka
zobowiązuje się świadczyć na rzecz Klienta, za Wynagrodzeniem,
Usługi o parametrach nie gorszych od Parametrów wskazanych w
Umowie-zamówieniu.
Klient
zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu i
Umowy-zamówienia, a w szczególności do terminowej
płatności Wynagrodzenia Spółce.
Klient
oświadcza, iż nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221
Kodeksu Cywilnego.
Spółka oświadcza,
iż posiada zasoby i kompetencje wystarczające do świadczenia Usług z
zachowaniem Parametrów.
Sposób zapłaty
Wynagrodzenia
Klient
zobowiązuje się, w dniu zawarcia Umowy-zamówienia, do zapłaty
Wynagrodzenia za okres jednego roku licząc od dnia wejścia
Umowy-zamówienia w życie chyba, że Warunki Szczegółowe
stanowią inaczej.
Klient
zobowiązuje się do zapłaty Wynagrodzenia w formie Płatności
Okresowych w kolejnych Okresach Rozliczeniowych.
Płatność
Okresowa obliczana jest na każdy rok trwania Umowy-zamówienia
jako iloczyn (i) Wynagrodzenia oraz (ii) ilorazu (ii.i) czasu
trwania Okresu Rozliczeniowego wyrażonego w miesiącach i (ii.ii)
liczby 12. Płatność Okresowa zostanie każdorazowo powiększona o
podatek od towarów i usług (VAT).
Pierwszy
Okres Rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu wejścia Umowy-zamówienia
w życie i trwa liczbę miesięcy określoną Trybem Płatności.
Kolejny
Okres Rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu następującym bezpośrednio
po dniu kończącym poprzedni Okres Rozliczeniowy i trwa liczbę
miesięcy określoną Trybem Płatności.
Spółka,
najpóźniej na 14 dni przed zakończeniem Okresu
Rozliczeniowego prześle Klientowi fakturę pro forma opiewającą na
kwotę Płatności Okresowej w kolejnym Okresie Rozliczeniowym.
Klient,
najpóźniej w pierwszym dniu roboczym Okresu Rozliczeniowego,
zobowiązuje się do zapłaty Płatności Okresowej przelewem, na
rachunek wskazany na fakturze pro forma, bez dodatkowych wezwań do
zapłaty. Klient zobowiązuje się do zapłaty Płatności Okresowej
również w przypadku opóźnienia w otrzymaniu faktury
pro forma za dany Okres Rozliczeniowy. W takim przypadku Klient
zobowiązany jest dokonać zapłaty przelewem, na rachunek wskazany na
ostatniej otrzymanej fakturze pro forma lub na stronie internetowej
Spółki.
Spółka,
najpóźniej w pierwszym dniu roboczym
następującym po dniu zapłaty Płatności Okresowej wystawi i prześle
Klientowi fakturę VAT opiewającą na kwotę zapłaconej Płatności
Okresowej.
Jako
dzień zapłaty Płatności Okresowej rozumiany jest dzień uznania
rachunku Spółki pełną kwotą Płatności Okresowej.
Klient
upoważnia Spółkę do wystawiania faktur pro forma i faktur VAT
bez jego podpisu.
Klient
zobowiązany jest niezwłocznie informować Spółkę o wszelkich
zmianach w zakresie danych niezbędnych Spółce do prawidłowego
wystawienia faktury VAT.
Spółka
ma prawo obciążyć Klienta wszelkimi kosztami i wydatkami
poniesionymi przez Spółkę wskutek niewypełnienia przez
Klienta zobowiązania, o którym mowa w ustępie 15 powyżej.
Spółka,
w przypadku opóźnienia w płatności całości lub części
Wynagrodzenia, ma prawo naliczać odsetki w
wysokości 3-krotności odsetek ustawowych niezapłaconej w terminie
kwoty za okres opóźnienia w zapłacie, począwszy od 10
dnia opóźnienia włącznie.
Spółka,
w przypadku opóźnienia w płatności całości lub części
Wynagrodzenia, ma prawo zaliczać bieżące
wpłaty Klienta w pierwszej kolejności na pokrycie zaległego
Wynagrodzenia oraz odsetek umownych, niezależnie od tytułu płatności
wskazanego przez Klienta.
Spółka,
w przypadku opóźnienia w płatności całości lub części
Wynagrodzenia przekraczającego 14 dni, ma prawo zawiesić świadczenie
Usług do czasu dokonania przez Klienta pełnej zapłaty zaległego
Wynagrodzenia wraz z odsetkami umownymi. Klientowi nie przysługuje
zwrot Wynagrodzenia za okres zawieszenia świadczenia Usług
spowodowany opóźnieniem w zapłacie całości lub części
Wynagrodzenia lub odsetek umownych.
Spółka, w
przypadku opóźnienia w płatności całości lub części
Wynagrodzenia przekraczającego 28 dni, ma prawo rozwiązać
Umowę-zamówienie ze skutkiem natychmiastowym. Wynagrodzenie
należy się Spółce za okres do najbliższej rocznicy
Umowy-zamówienia.
Reklamacje
Reklamacje
Usług Klient zobowiązany jest zgłaszać w sposób właściwy dla
doręczeń wskazany w Regulaminie, w terminie nie dłuższym niż 2 dni
robocze od daty identyfikacji przez Klienta nieprawidłowości w
świadczeniu Usług.
Reklamacja
powinna zawierać co najmniej: (i) krótki opis
zidentyfikowanej nieprawidłowości oraz (ii) datę identyfikacji tej
nieprawidłowości przez Klienta.
Spółka
rozpatrzy i przekaże Klientowi odpowiedź na prawidłowo zgłoszoną
reklamację w sposób właściwy dla doręczeń wskazany w
Regulaminie, w terminie do 7 dni roboczych od daty jej doręczenie.
Brak odpowiedzi w wyżej wymienionym terminie oznacza uznanie
reklamacji przez Spółkę.
W przypadku uznania
reklamacji Spółka niezwłocznie usunie zidentyfikowaną
nieprawidłowość oraz zwróci Klientowi część Wynagrodzenia za
reklamowane Usługi, za okres nieprawidłowego funkcjonowania takich
Usług. Kwota zwróconego Wynagrodzenia
zostanie uwzględniona w najbliższej fakturze wystawionej Klientowi.
Odpowiedzialność
Spółka
nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wystąpienia jakichkolwiek
szkód po stronie Klienta, spowodowanych korzystaniem lub
niemożnością korzystania przez Klienta z Usług, a w szczególności
z powodu:
utraty
danych,
opóźnień
w przekazie danych, spowodowanych brakiem transmisji, nieprawidłową
transmisją,
opóźnień
lub innymi przerwami w świadczeniu usług przez Spółkę,
spowodowanych przez czynniki od Spółki niezależne.
Za
czynniki niezależne od Spółki uważa się w szczególności:
przyczyny
technologiczne związane ze specyfiką Usług,
awarie
transmisji lub łączy telefonicznych, w tym międzynarodowych,
przeciążenia łączy, brak dostępu do sieci operatorów
krajowych i zagranicznych lub nieprawidłowości w działaniu takich
operatorów telekomunikacyjnych,
przerwy
w dostawie energii elektrycznej oraz awarie urządzeń technicznych i
inne tego typu okoliczności, za które odpowiedzialni są
dostawcy usług i operatorzy telekomunikacyjni lub siła wyższa,
rozumiana jako nagła, niespodziewana przyczyna zewnętrzna, za którą
Spółka nie odpowiada,
konieczne
przerwy eksploatacyjne, remontowe oraz inne przerwy o charakterze
technicznym,
okoliczności,
za które odpowiada Klient, takie jak awaria urządzeń lub
oprogramowania Klienta, błędy w obsłudze lub konfiguracji.
Klient
ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność i zwalnia Spółkę z
jakiejkolwiek odpowiedzialności za niezgodność z obowiązującym
prawem treści i formy informacji przekazywanych lub gromadzonych
przez Klienta z wykorzystaniem zasobów Spółki.
W każdym przypadku
odpowiedzialność odszkodowawcza Spółki z tytułu
Umowy-zamówienia ograniczona jest wysokością Wynagrodzenia
otrzymanego od Klienta w okresie jednego roku poprzedzającego
bezpośrednio dzień zgłoszenia roszczenia odszkodowawczego przez
Klienta.
Czas trwania umowy
Umowa-zamówienie
zawierana jest na czas nie oznaczony. Jako dzień zawarcia
Umowy-zamówienia rozumiany jest dzień, w którym
Klient:
złożył
podpis na Umowie-zamówieniu, w przypadku zawierania umowy w
formie pisemnej, albo
zapłacił
pierwszą Płatność Okresową, w przypadku zawarcia umowy za
pośrednictwem formularza internetowego. W każdym przypadku
Umowa-zamówienie wchodzi w życie z dniem faktycznego
rozpoczęcia świadczenia Usług przez Spółkę i od tej daty
liczone są wszelkie okresy i rocznice wskazane w Regulaminie.
Każda
ze stron ma prawo rozwiązać Umowę-zamówienie w każdą rocznicę
jej wejścia w życie poprzez przekazanie drugiej stronie oświadczenia
w sposób właściwy dla doręczeń wskazany w Regulaminie w ust.
35 lit. b) lub ust. 36 lit. b) w terminie przypadającym najpóźniej
na 3 miesiące przed rocznicą wejścia w życie Umowy-zamówienia.
W
przypadku, gdy Umowa-zamówienie nie zostanie rozwiązana w
rocznicę jej wejścia w życie, Spółka zobowiązuje się do
świadczenia Usług przez okres kolejnego roku, a Klient zobowiązuje
się do zapłaty Wynagrodzenia za okres kolejnego roku chyba, że
Warunki Szczegółowe stanowią inaczej.
Klient
ma prawo rozwiązać Umowę-zamówienie ze skutkiem
natychmiastowym, z winy Spółki wyłącznie w przypadku:
naruszenia
przez Spółkę Parametrów, jeżeli naruszenie takie trwa
dłużej niż 2 tygodnie od czasu zgłoszenia przez Klienta reklamacji,
zmiany
Regulaminu, przez okres 2 tygodnie od dnia publikacji takiej zmiany
na stronie internetowej Spółki,
postawienia
Spółki w stan likwidacji,
rażącego
naruszenia przez Spółkę innych zobowiązań zawartych w
Umowie-zamówienie lub Regulaminie. Spółka zobowiązana
jest w takim przypadku do zwrotu Wynagrodzenia w części
przypadającej na okres, w którym Usługi nie będą świadczone
począwszy od dnia rozwiązania Umowy-zamówienia.
Spółka
ma prawo rozwiązać Umowę-zamówienie ze skutkiem
natychmiastowym, z winy Klienta wyłącznie w przypadku:
określonym
w ustępie 20,
stwierdzenia
przez Spółkę rażącego naruszenia Umowy-zamówienia lub
Regulaminu przez Klienta lub osoby, za które Klient
odpowiada, Klientowi w takim przypadku nie przysługuje zwrot
Wynagrodzenia za okres, w którym Usługi nie będą świadczone
począwszy od dnia rozwiązania Umowy-zamówienia.
Spółka w dniu
rozwiązania Umowy-zamówienia ma prawo usunąć wszelkie dane
Klienta z serwerów Spółki, bez dodatkowego
zawiadomienia Klienta.
Doręczenia i
powiadomienia
O
ile Warunki Szczegółowe nie stanowią inaczej, wszelkie
zawiadomienia od Spółki do Klienta będą dokonywane:
w
formie elektronicznej - e-mail'em na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Klienta w Umowie-zamówieniu, lub
w
formie pisemnej - listem poleconym lub kurierem na adres wskazany
przez Klienta w Umowie-zamówieniu, lub
w
formie faksu - pod numer telefonu wskazany przez Klienta w
Umowie-zamówieniu.
O
ile Warunki Szczegółowe nie stanowią inaczej, wszelkie
zawiadomienia od Klienta do Spółki będą dokonywane:
w
formie elektronicznej - e-mail'em na adres poczty elektronicznej
Biura Obsługi Klientów Spółki wskazany na stronie
internetowej Spółki, lub
w
formie pisemnej - listem poleconym lub kurierem na adres Biura
Obsługi Klientów Spółki wskazany na stronie
internetowej Spółki, lub
w
formie faksu - pod numer telefonu Biura Obsługi Klientów
Spółki wskazany na stronie internetowej Spółki.
Klient
zobowiązany jest informować Spółkę w sposób właściwy
dla doręczeń (wskazanych w ustępie 35) o wszelkich zmianach danych.
Regulamin
może zostać w każdej chwili zmieniony przez Spółkę na drodze
publikacji zmienionej treści Regulaminu na stronie internetowej
Spółki. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 2
tygodni od dnia jego publikacji.
Inne postanowienia
Klient
wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Spółkę
dla celów związanych ze świadczeniem Usług Internetowych.
Klient, w dowolnej chwili, ma prawo wglądu oraz zmiany danych
osobowych.
Spółka
zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Ustawy o Ochronie
Danych Osobowych. Klient wyraża zgodę na opublikowanie nazwy / firmy
Klienta oraz adresu serwisu WWW na liście referencyjnej Spółki.
Klient,
na żądanie Spółki, zobowiązany jest przedkładać Spółce
do wglądu:
dokumenty
potwierdzające fakt prowadzenia działalności gospodarczej, w
szczególności poświadczone odpisy z odpowiedniego rejestru
lub ewidencji,
zaświadczenie
o nadanym numerze REGON i NIP oraz
dokumenty
potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Klienta, jeżeli
uprawnienie to nie wynika bezpośrednio z już przedłożonych
dokumentów.
Wynagrodzenie
nie obejmuje kosztów i wydatków Klienta związanych z
zapewnieniem możliwości korzystania przez Klienta z Usług, w
szczególności kosztów związanych z dostępem do
Internetu, zakupu sprzętu i oprogramowania do korzystania z Usług, a
także rejestracji własnej domeny lub konfiguracji oprogramowania u
Klienta.
Spółka
zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy treści przekazywanych za
pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem konta poczty
elektronicznej, założonego na serwerze Spółki.
Klient
zobowiązuje się korzystać z Usług Internetowych jedynie w celach
prawnie dozwolonych oraz zgodnie z obowiązującymi w tej mierze
zwyczajami i zasadami współżycia społecznego. W szczególności
zabronione jest rozpowszechnianie lub przechowywanie serwisów
o zawartości pornograficznej lub zawierających nielegalne
oprogramowanie, jak również zabronione jest umieszczanie
serwisów, których elementy są wykorzystywane przez
inne serwisy nie utrzymywane przez Spółkę. Klient przyjmuje
do wiadomości i oświadcza, że nazwa konta poczty elektronicznej
(aliasu) Klienta nie może naruszać praw osób trzecich. Klient
zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy przed osobami
nieuprawnionymi wszelkich nadanych Klientowi numerów i haseł,
umożliwiających Klientowi korzystanie z Usług Internetowych.
Klient,
po podaniu numeru klienta wskazanego w Umowie-zamówieniu oraz
aktualnego hasła, ma prawo do korzystania z pomocy
technicznej: telefonicznie pod numerem podanym na stronie
internetowej Spółki lub pocztą elektroniczną pod adresem
Biura Obsługi Klientów Spółki wskazanym na stronie
internetowej Spółki.
Klient
nie ma prawa przenieść praw i obowiązków wynikających z
Umowy-zamówienia na osobę lub podmiot trzeci bez uprzedniej,
pisemnej zgody Spółki.
Spółka
ma prawo przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy-zamówienia
na osobę lub podmiot trzeci, na co Klient wyraża zgodę.
Jeżeli
jakiekolwiek postanowienia Umowy-zamówienia, inne niż Usługi,
Parametry, Okres Rozliczeniowy, Tryb Płatności, Wynagrodzenie i
Warunki Szczegółowe pozostają w sprzeczności z
postanowieniami Regulaminu, to obowiązujące są postanowienia
Regulaminu. W przeciwnym przypadku obowiązują postanowienia
Umowy-zamówienia.
Obowiązywanie
Regulaminu
Regulamin
obowiązuje od dnia 31 grudnia 2007 roku.
ZASADY REJESTRACJI I UTRZYMYWANIA NAZW DOMEN INTERNETOWYCH z dnia 17 grudnia 2007 r. |
Definicje
Wyrażenia użyte w Regulaminie lub w umowach należy
interpretować zgodnie z nadanym poniżej znaczeniem: Spółka
- spółka P.I. PUNKT Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, adres:
45-701 Opole, ul. Wrocławska 62, wpis do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Handlowego pod numerem 0000133174, sąd rejestrowy:
Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS. Abonent
- osoba lub podmiot nie będący "konsumentem" w rozumieniu
art. 384 § 3 Kodeksu cywilnego, a w szczególności
przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy
z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej;
domniemywa się, że osoba składająca Zamówienie jest Klientem w
rozumieniu Regulaminu lub jest uprawniona do reprezentacji takiego
Klienta.
Postanowienia ogólne
1. Abonent, w rozumieniu Zasad rejestracji i
utrzymywania nazw domen internetowych (dalej "Zasady")
oznacza podmiot (wnioskodawcę), z którym Spółka zawarła
umowę o rejestrację i utrzymywanie nazwy domeny (dalej "Umowa").
2. Spółka może działać w porozumieniu z innymi
podmiotami, w celu zapewnienia najkorzystniejszych rozwiązań dla
Abonenta w zakresie rejestracji i utrzymywania nazw domen
internetowych, w szczególności z NASK (Naukową i Akademicką
Siecią Komputerową jb.). 3. Abonent uiszcza, w terminie płatności
wskazanym w fakturze, opłatę za każde rozpoczęte 12 miesięcy
utrzymywania nazwy domeny (dalej "opłata roczna").
Zawarcie umowy
4. Umowa zostaje zawarta z chwilą rejestracji nazwy
domeny lub w momencie skutecznego udzielenia pełnomocnictwa Spółce
lub za pośrednictwem Spółki jej partnerowi, do
wyłącznego reprezentowania Abonenta przed NASK (transferu nazwy
domeny). 5. Rejestracja nazwy domeny wymaga prawidłowo
wypełnionego Wniosku o rejestrację i utrzymywanie nazwy domeny (dalej
"Wniosek"). Spółka wystawia wnioskodawcy fakturę
pro-forma za utrzymanie domeny z 7 dniowym terminem płatności. 6.
Nazwa domeny zostanie zarejestrowana w terminie pięciu dni roboczych
od doręczenia Spółce Wniosku w formie pisemnej i terminowej
płatności faktury pro-forma. 7.Podstawę odmowy rejestracji
nazwy domeny stanowi: a. prowadzona aktualnie rejestracja
tej samej nazwy domeny przez osobę trzecią lub jej wcześniejsze
zarejestrowanie, b. podanie we Wniosku: - nazwy
domeny o nieprawidłowej składni, - niepełnych lub
nieprawdziwych danych, c. złożenie Wniosku dotyczącego nazwy
domeny będącej nazwą województwa, powiatu lub gminy, chyba że
wnioskodawcą jest organ administracji rządowej albo samorządu
terytorialnego, d. dokonanie zmian w pisemnej formie
Wniosku e. brak terminowej płatności faktury pro-forma. 8.
Spółka może zwrócić się do wnioskodawcy o doręczenie
dodatkowych dokumentów dotyczących danych wskazanych w treści
Wniosku. Niedoręczenie dokumentów w wyznaczonym terminie
stanowi podstawę do odmowy rejestracji. 9. Termin
pięciodniowy, o którym mowa w pkt. 6, biegnie na nowo
od doręczenia Spółce Wniosku z dodatkowymi dokumentami, o
których mowa w pkt. 8. 10. Aktualny cennik opłat
rocznych za domeny krajowe, funkcjonalne i regionalne jest dostępny
na stronach Spółki. Opłata roczna nie podlega zwrotowi w
części lub całości.
Obowiązywanie umowy
11. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
Każda ze stron ma prawo rozwiązać umowę na co najmniej 14 dni przed
rocznicą jej zawarcia, poprzez przekazanie na piśmie drugiej
stronie stosownego oświadczenia. 12. Na co najmniej 28 dni przed
rozpoczęciem kolejnego, 12-miesięcznego okresu abonamentowego,
Spółka będzie wystawiać i przesyłać Klientowi fakturę pro
forma, opiewającą na zapłatę Ceny zgodnej z Cennikiem. 13.
Brak płatności na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem kolejnego
okresu abonamentu uprawnia Spółkę do wypowiedzenia domeny w
imieniu Klienta. Ponowna rejestracja tej samej nazwy domeny będzie
możliwa po uiszczeniu przez Abonenta opłaty zaległej wraz z odsetkami
oraz złożeniu nowego Wniosku, o ile w chwili rejestracji nazwa domeny
będzie dostępna. Usunięcie nazwy domeny jest równoznaczne z
rozwiązaniem Umowy.
Zmiany abonenta lub delegacji nazwy domeny
14. Spółka dokonuje zmiany delegacji
nazwy domeny lub zmiany Abonenta w terminie pięciu dni roboczych od
daty doręczenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego wniosku o
zmianę delegacji nazwy domeny lub zmianę Abonenta wraz z niezbędnymi
dokumentami. 15. Zmiana delegacji nazwy domeny nie zostanie
wykonana w przypadku podania przez Abonenta niepełnych lub
nieprawdziwych innych informacji.
Postanowienia końcowe
16. Abonent odpowiada za skutki złożenia
nieprawdziwych oświadczeń, podania nieprawdziwych danych lub
nieinformowania Spółki o ich zmianie. 17. W
sprawach dotyczących rejestracji i utrzymywania nazw domen
Spółka może kontaktować się korzystając z adresów
poczty elektronicznej podanych przez Abonenta. 18. Zmiana
wysokości opłat rocznych lub Zasad będzie ogłaszana poprzez
publikację w witrynie internetowej Spółki. Dopuszcza się
zawiadomienie Abonenta o powyższych zmianach drogą elektroniczną. 19.
Abonent (Oferent) oświadcza, iż z dniem akceptacji Zasad rejestracji
i utrzymywania nazw domen internetowych, Spółka udziela
umocowania: Partnerowi w zakresie rejestracji domen, z którym
NASK zawarł porozumienie o współpracy w zakresie obsługi
rejestracji i utrzymywania nazw domen oraz opcji na rejestrację nazwy
domeny, do wyłącznego reprezentowania Abonenta/Oferenta przed NASK.
Zakres umocowania obejmuje wszelkie czynności dotyczące nazwy domeny
zarejestrowanej przez Abonenta lub opcji na rejestrację nazwy domeny
przez Oferenta oraz danych Abonenta/Oferenta, a w szczególności:
zmiany abonenta domeny/oferenta, usunięcia domeny/opcji, zmiany
delegacji domeny. Abonent/Oferent zrzeka się wykonywania czynności, o
których mowa w zdaniu poprzedzającym na rzecz w/w
Partnera. 20. W kwestii rozstrzygania sporów stosuje się
Regulamin Świadczenia Usług Internetowych z dnia 17 grudnia 2007 oraz
regulamin
NASK. 21. Zasady rejestracji i utrzymywania nazw domen
przez Spółkę, obowiązują od dnia 17 grudnia 2007r.
|  |